torsdag 11 juni 2009

Olympiad ?

Heluu ,
Idag har vi haft typ ngn jävla olympiad (?)
Det var väl sådär , vi klarade allt iaf .
Och jag satt på emils axlar och så skulle jag typ ner och så började vi typ vingla och allt möjligt var hursomhelst ASnära på att ramla ;)
Sen var det inget mer med det , drog till emelie hämtade pengar till stan betalade och handla glass
Träffade min gamla gitarrlärare , HAHA . Så jävla skön kille , gick i typ 3an eller ngt :)
Sedan in till nyköping med mor och far . Hittade ett par jeansleggins , och ett par skor .
Hittade också en mobil som kanske ska köpas Muuums ! <3
Sen drog jag iaf ner till ramdalen och glodde ozkars och deras avslutning :)
Haha så jävla sköna dom är , dom gjorde ngn jävla melodifestival och jag garvade som jag typ aldrig ngnsin garvat , Haha ;)
ajja sen var jag iaf medEmelie och Tång , gjorde typ inget , sen gick jag hem , i t-shirt och utan skor .
Tillslut kom en gammal tant fram och bah " åh , är dina skor för trånga " och börja prata med mej , Haha ;D
KyssochSmek
imorgon är det skolavsluutning :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar